My Budapest (1): All alone

[Budapest, Hungary, 26 December 2011] [camera: Nikon Coolpix L100]

2 thoughts on “My Budapest (1): All alone

  1. Imi place. Subiectul e clar si e pus in valoare si de lumina frumoasa . Sa inteleg ca ai trepied.
    Acum,normal, citeva circoteli.Trebuie cautat ca subiectul sa fie, pe cit posibil, plasat la intersectia liniilor imaginare, intr-un punct de forta (stiu ca stii, da lasa-ma sa repet). Stilpul imparte poza in doua, iar masina formeaza un obiect impreuna cu bicicleta, luindu-i din forta. (Daca imi trimiti poza, rezolv eu cu masina.)
    Partea din fata,unde se gaseste si subiectul e bine expusa, si lumina e frumoasa dupa cum am mai spus, dar in detrimentul celei din spate care are citeva zone arse ce atrag atentia. Asta se putea rezolva insa doar daca expuneai invers, facind corect partea din spate, si ajustind acasa bicicleta.
    Ideea e ca mai bine subexpui, pentru ca asa se mai pot face corectii in post procesare (indispensabila in foto digital, si in special cind vorbim de echipamente mai putin performante).
    Oricum, poza e frumoasa, ce am comentat eu nu are asa o pondere in economia ei. Din nou, ca exercitiu

  2. Mama, ce ochi ai🙂 Da, am un trepied – o ieftineala Hama de 10 euro (cumparat de la TESCO), dar inalt si relativ stabil cand pun compacta pe el. E de ajuns sa faca o diferenta. Apropo, nu ma pricep deloc la subiectul asta, asa ca m-as bucura sa-mi recomanzi un trepied decent relativ la calitate/pret (un link pe Amazon, ceva?). Asta pe care il am acum nu cred ca va sustine un slr plus un obiectiv.
    Istoria fotografiei ti-o spun pe mail cind iti trimit si poza. Ai dreptate ca stilpul imparte in doua cadrul – banuiesc ca asta s-ar rezolva cu un crop?
    Masina era parcata, nu aveam cum s-o scot din cadru, iar la program de editare nu ma pricep atit de bine (in afara de un crop, unsharpen mask, color enhance si desaturate in Gimp nu mai stiu altceva). Din pacate deocamdata tot timpul liber il dedic fotografiei in sine si tehnicii – cred ca va mai dura pina voi avea timp sa invat Lightroom (pe care macar l-am downloadat).
    Pe de alta parte, banuiesc ca tu te pricepi bine – bravo! Postprocesarea ma va depasi inca ceva timp de acum incolo… Relativ la subexpunere, o sa incer treaba asta data viitoare si sa vedem ce va iesi. Multam de apreciere, e buna si asta din cind in cind🙂

Leave a Reply

