Patterns (2)

Ljubljana, Slovenia, 30 June 2010 [camera: Nikon Coolpix L100]

4 thoughts on “Patterns (2)

  1. Foarte faina prima. Fara cusur. Asa ca, prin comparatie, a doua cred ca nu mai are rost.
    E prelucrata poza? Asa se vedea cerul in geam? Ma gindeam ca daca aparea reflexia mai clara era si mai spectaculos.

  2. Multam. Nu e lucrata decit asa: putin crop, putin sharpening, si daca nu ma insel un auto WB, poate chiar si un colour enhance. Atita stiu, atita aplic🙂 Si eu as fi vrut reflexia mai clara dar atita a putut la vremea aceea compacta si cel din spatele ei🙂
    Am scos-o pe a doua, intr-adevar distorsiunea liniilor era prea pregnanta (te cam facea sa te uiti chioras). Nici cu asta ramasa nu sint multumit. As fi facut o vignetare puternica pentru a masca partea neplacuta de pe margini (distorsiunea) dar nu ma pricep sa fac asa in PS sau Gimp, si din pacate nu am timp acum sa urmez tutoriale – tre’ sa scriu in citeva zile un capitol de 10.000 de cuvinte, deci s-a cam pus praful pe aparat iar blogului i-am programat niste postari automate pentru fiecare luni si joi (se poate si asta, iti arat eu cind termin). Bafta in continuare la examene, ceea ce imi urez si mie🙂

Leave a Reply

